Novi vici

Še več vicev na strani: Vici

All inclusive

>> sreda, 27. januar 2010

Bili Fata i Mujo na skijanju na Jahorini. Provodili su se sedam  dana i doslo je vrijeme da se na hotelskoj recepciji srede  računi.
Dijalog recepcionara i Muje:

R: Koristenje  bazena - trideset maraka.
 M: Ali ja uopce nisam koristio bazen,  ba, što ce mi to?!
R: E, pa mogao si, brate... Dalje.. Koristenje  saune - dvadeset maraka.
 M: Sauna? A sto ti je  to?
R: To je ono: para, rucnik... i tako to.
 M: Ali,  ja uopce nisam koristio tu saunu!
 R: Mogao  si...  Teniski teren - osamdeset maraka.
M: Tenis?!  Cuj, ba, ma ja nikad nisam ni prob'o igrati  tenisa!
R: A, mogao si, covjece! Nocenje, dorucak, sve  zajedno  ispada 260 maraka.
M: Evo ti 100 maraka i to  ti je najvise sto cu ti dat!!!
 R: Kako to  sad?! 
M: Jer si ti meni jebao Fatu..
 R: Ma daj..  Fatu?! Nisam!
M: Eeee, pa, mog'o si  brate...

0 komentarji:

Objavite komentar

Website Design and SEO optimization | Part of Vici | © Vici o Mujotu in Hasotu

Back to TOP